01

Wil je verder gaan dan gewoon je bioscoopspot aan je doelgroep tonen? Wil je met hen spelen en hen entertainen? Dan zit je goed in de bioscoop. En al zeker in de 3D-zalen. Want onlangs lanceerden we ‘Double Vision’: een nieuwe 3D-toepassing die je de kans geeft om terzelfdertijd twee verschillende boodschappen de zaal in te sturen. Een unieke kans voor creatieve adverteerders!

Liefhebbers van 3D kiezen bewust voor een unieke beleving in de bioscoop. En die kan je als adverteerder nog versterken dankzij ‘Double Vision.’ Een technologie die we creëerden vanuit onze constante zoektocht naar nieuwe concepten. ‘Double Vision’ werd als eerste opgepikt door William Lawson’s, die de bioscoopbezoekers trakteerde op een verrassende versie van de Highlander-spot. Die werd voorzien van twee verschillende ondertitels: één voor mannen en één voor vrouwen. Door hun 3D-brillen op te zetten en hun linker- of rechteroog te bedekken, kregen beide geslachten een andere boodschap te zien:

Sarah Van Loo, Brand Manager van William Lawson’s:

Een spot op die manier vertonen, was een absolute primeur in België. We gingen een stapje verder dan wat tot nu toe gangbaar was in 3D en koppelden een verrassende, innovatieve bioscoopervaring aan onze beroemde spot.

‘No rules’ dus, maar wel ‘great cinema’. En dat had duidelijk heel wat positieve en verraste reacties tot gevolg. Peter Forret, Technical Director bij Brightfish:

Op deze manier spelen met 3D biedt heel wat creatieve mogelijkheden. Je betrekt de bioscoopbezoekers op een actieve manier bij wat er op het scherm gebeurt en dat zorgt voor interactie in de zaal.

Of je nu, net als William Lawson’s, wil spelen met ondertitels of met de beelden van de spot zelf, je gaat met deze 3D-toepassing zo ver als je zelf wil. Heb je een aparte boodschap voor mannen en vrouwen? Wil je variëren met de afsluiter van je spot? Ga je voor een happy end of een dramatisch einde? Het kan allemaal! Daarom is de toepassing ook zo geschikt voor adverteerders met een neus voor creativiteit. Ben jij er zo één? Neem dan gerust contact op met een medewerker van ons sales team.

 

*De William Lawson’s-spot loopt nog tot eind dit jaar in de Belgische bioscopen in regie bij Brighfish, voor alle vertoningen van 3D-films, behalve voor kinder- en familiefilms waar de spot niet wordt vertoond.

{dgcontactinfo 17}{/dgcontactinfo}