Goed nieuws voor onze jonge Belgische creatieven. Ook dit jaar stuurt Brightfish een team naar Cannes.

Als officiële Belgische vertegenwoordiger van het Cannes Lions festival sturen we 2 jonge creatieven naar Cannes om deel te nemen aan de Young Lions competition, categorie film.

Creative Upgrade

Net als vorig jaar moet een bestaande reclamespot onder handen genomen worden en een “creative upgrade” krijgen. Maar de kandidaten gaan nu zelf aan de slag met de originele spot. Dit kan door te hermonteren, door nieuwe beelden toe te voegen, door een nieuwe voice-over in te spreken… Kortom, alles om de spot creatiever en leuker te maken.

Een tienkoppig jury zal de creatiefste inzending selecteren. De winnaars zullen ons land vertegenwoordigen tijdens de Young Lions Film competitie. Het duo krijgt vlucht, verblijf, festival pass met volledige toegang cadeau.

Alle informatie over de wedstrijd vind je op http://www.creativeupgrade.be.
Blijf op de hoogte via onze Cannes Lions Facebook-pagina ‘Belgian creatives in Cannes’.

Young Lions Film competitie

In de Young Lions Film competitie treden meer dan 40 creatieve teams jonger dan 30 jaar gedurende 48 uur in competitie met elkaar om een reclamefilm van 60 seconden te realiseren.