Met hun superkrachten behoeden cinemahelden de wereld voor kwaad.
Vaak op hun eentje. Wij niet. Wij werken nauw samen met onze creatieve partners.
Om opvallende bioscoopcampagnes te creëren, en filmfans te behoeden voor verveling.

 

SAWA

bf-icon-sawa“SAWA? WASDA?”, horen we je al denken. “Een verzekeringsmaatschappij? Een schoenwinkel? Een nieuwe politieke partij dan?” Niets van dat alles. SAWA is de Screen Advertising World Association. En daar maken ook wij deel van uit. Door samen te werken met bioscoopregies van over de hele wereld, tillen we de kwaliteit van bioscoopreclame naar een hoger niveau. Meer info: www.sawa.com

 

Cannes Lions

bf-icon-cannesZeven dagen reclame kijken. Van ‘s morgens vroeg tot ‘s avonds laat… Of toch tot aan het eerste feestje. Net als al die gretige reclamemakers, kijken ook wij elk jaar uit naar het International Festival of Creativity. ‘Cannes’ voor de kenners. Als officiële Cannes Representative vertegenwoordigen we de Belgische creatieve sector op internationaal niveau. Meer info:  www.canneslions.com of mail naar canneslions@brightfish.be

 

JEP

JEP - Samen voor ethische reclame