Campaign Of The Month – October 2024

This months Campaign of the month is from Bol.com. This campaign was chosen for its outstanding use of cinema, evaluated against several key criteria.

Simone Monster (bol) : “Bol is het nummer 1 Sint merk van Vlaanderen. De Sinterklaascampagne wil de magie van dit kinderfeest vergroten onder ouders en kinderen. Dit doen we met Het Grote Speelgoedboek én De Grote Speelgoedapp. Een app waarin kinderen zich volledig kunnen onderdompelen in de Sint magie met het tot leven brengen van speelgoed d.m.v. AR, het maken van een digitaal verlanglijstje en het beleven van avonturen in het magische pakhuis van Sint.
Cinema is bij uitstek een medium dat magisch, groots en impactvol is. Door middel van bioscoopreclame, OOH in en rondom cinemazalen en een bioscoop activatie zetten wij dit medium optimaal in om De Grote Speelgoedapp uit te lichten. ”
 
Special thanks to @Mindshare @DEPT® @Megawatt @JohanNelemans
 
#advertising #EyeCatchingMedia #Cinema #Bol
Share the Post:

Related Posts

The Brightfish Tree!

Welcome to the wonderful Brightfish Tree, filled with cinematic creatures and things, great and small.
For the people who

Spoiler Alert 03/10

We were excited to bring an improved and even more insightful experience with our second edition of SPOILER ALERT.