Bioscoopcampagnes

AB Inbev kleurt bioscoopreclame “Belgium”

mei 11, 2018 0

Vanaf 16 mei neemt AB Inbev de bioscoopreclameband over met “Belgium”, de tijdelijke naamsverandering van Jupiler naar aanleiding van het WK voetbal. Gedurende acht weken start en eindigt de reclameband in alle bioscopen met een…

Ikea verrast met een exclusieve “kortfilm” in de bioscoop

maart 27, 2018 0

“Make room for passion”, zo heet de nieuwste campagne van Ikea, de derde in de reeks van “Bring your living room to life”. De spot was oorspronkelijk enkel voorzien voor online, social en televisie. Maar…

ING België kiest voor 4 weken 4DX-ervaring

februari 21, 2018 0

ING België heeft de eerste maand van het jaar afgetrapt met een 4DX-spot op het grote scherm. Dankzij de nieuwe 4DX-technologie zitten bioscoopbezoekers in bewegende stoelen en ervaren ze wind-, licht- en misteffecten. “Onze ING Lion…

Fifty Shades Freed komt uit op CinePoster Touch

februari 7, 2018 0

De langverwachte release van Fifty Shades Freed is er. Om deze film nog extra onder de aandacht te brengen, – en waar beter dan in de bioscoop zelf – koos Sony Pictures voor een CinePoster-Touch…