Bioscoopcampagnes

ING België kiest voor 4 weken 4DX-ervaring

februari 21, 2018 0

ING België heeft de eerste maand van het jaar afgetrapt met een 4DX-spot op het grote scherm. Dankzij de nieuwe 4DX-technologie zitten bioscoopbezoekers in bewegende stoelen en ervaren ze wind-, licht- en misteffecten. “Onze ING Lion…

Fifty Shades Freed komt uit op CinePoster Touch

februari 7, 2018 0

De langverwachte release van Fifty Shades Freed is er. Om deze film nog extra onder de aandacht te brengen, – en waar beter dan in de bioscoop zelf – koos Sony Pictures voor een CinePoster-Touch…

Audi laat bioscoopbezoekers zinderen in allereerste 4DX-spot

december 19, 2017 0

Ga je dezer dagen naar de nieuwe Star Wars kijken, dan mag je je nog voor het begin van de film aan een gezonde dosis spanning verwachten. Audi Sport verrast de Belgische bioscoopbezoekers namelijk op…

Delhaize brengt campagne letterlijk en figuurlijk tot bij de bioscoopbezoekers

december 8, 2017 0

“Gezondheid is voor Delhaize een topprioriteit. Fruit en groenten staan daarbij centraal. Met de actie ‘Geef hen zin in groenten en fruit’, willen we op een speelse maar leerrijke manier kinderen zin doen krijgen om…

Nieuws

Cinema, dat moet je beleven

Op donderdag 1 maart organiseert Brightfish voor de eerste keer een Movie Preview 2018. Niet alleen ontdek je welke dé films