Bioscoopcampagnes

Brightfish en Desperados innoveren met e-couponing op CinePoster Touch

mei 16, 2019 0

Desperados lanceerde onlangs een nieuwe, vierde smaak: Sangré  en versterkte zijn mediacampagne met het CinePoster Touch-netwerk in de Belgische bioscopen. “Als “edgy” merk zetten we graag minder conventionele én interactieve kanalen in. De doelgroep van…

Brightfish plaatst Waalse cinema in de kijker 

april 16, 2019 0

Met “Wallywood on tour(ne)”, organiseert Brightfish binnenkort op 27 en 28 april een grootschalig opendeurweekend voor Wallimage, een van de twee organisatie die de Waalse audiovisuele sector vertegenwoordigt.

Multi-brand fashion store ZEB activeert in cinema

februari 7, 2019 0

ZEB is een ZEB is een multi-brand fashion store met meer dan 70 merken in het aanbod. Naar aanleiding van de filmpremière van De Collega’s 2.0 bracht ZEB een speciale T-shirtenreeks uit. En die konden…

Bioscooptrailer lanceert boek voor meerwaardezoeker

januari 15, 2019 0

Onlangs werd het laatste boek Het feest van Dimitri Casteleyn origineel gelanceerd met een boektrailer in de bioscoop. Vernieuwend is dat de boektrailer heel gericht zal vertoond worden aan een bioscooppubliek van meerwaardezoekers. De spot…

Nieuws

Belgisch goud in de Young Marketers Competition

De Young Marketers 2019 van Brightfish en BAM hebben goud gewonnen op de Cannes Lions Young Marketers competitie. In totaal namen er 18 teams deel, maar het waren Noëmie Haverhals,