Bioscoopcampagnes

LEGO HIDDEN SIDE test kinderen op hun durf

november 21, 2019 0

LEGO lanceerde onlangs LEGO Hidden Side, een innovatief product met augmented reality, en pakte hiermee uit op het grote scherm én op de interactieve touch-schermen in de bioscoop. Bij LEGO Hidden Side gebruik je een…

Brightfish en Desperados innoveren met e-couponing op CinePoster Touch

mei 16, 2019 0

Desperados lanceerde onlangs een nieuwe, vierde smaak: Sangré  en versterkte zijn mediacampagne met het CinePoster Touch-netwerk in de Belgische bioscopen. “Als “edgy” merk zetten we graag minder conventionele én interactieve kanalen in. De doelgroep van…

Brightfish plaatst Waalse cinema in de kijker 

april 16, 2019 0

Met “Wallywood on tour(ne)”, organiseert Brightfish binnenkort op 27 en 28 april een grootschalig opendeurweekend voor Wallimage, een van de twee organisatie die de Waalse audiovisuele sector vertegenwoordigt.

Multi-brand fashion store ZEB activeert in cinema

februari 7, 2019 0

ZEB is een ZEB is een multi-brand fashion store met meer dan 70 merken in het aanbod. Naar aanleiding van de filmpremière van De Collega’s 2.0 bracht ZEB een speciale T-shirtenreeks uit. En die konden…