Bioscoopcampagnes

Brightfish innoveert met live preshow in 41 bioscopen

september 12, 2018 0

Samen met BNP Paribas Fortis organiseren we voor de 11de keer de BNP Paribas Fortis Film Days. Dit jaar pakt het vierdaagse filmevenement niet alleen uit met een exclusieve line-up van dertien avant-premières. Voor de…

Volvo V60 op het grote scherm voor families

augustus 28, 2018 0

« De herlancering van onze Volvo V60 is een belangrijke zet voor ons merk. Deze polyvalente break richt zich specifiek naar families. Door onze reclamespot deze zomer voor elke familiefilm te plaatsen via de Family…

CM zorgt voor kinderpret in 5 bioscopen

augustus 24, 2018 0

Aan het begin van de zomervakantie adverteerde CM op het grote scherm én organiseerde Brightfish voor het ziekenfonds de Skoebidoe Filmzondagen. Een succesformule An Lambaerts van de marketingafdeling van CM: “In vijf verschillende Vlaamse bioscopen, gaven…

AB Inbev kleurt bioscoopreclame “Belgium”

mei 11, 2018 0

Vanaf 16 mei neemt AB Inbev de bioscoopreclameband over met “Belgium”, de tijdelijke naamsverandering van Jupiler naar aanleiding van het WK voetbal. Gedurende acht weken start en eindigt de reclameband in alle bioscopen met een…