Desperados lanceerde onlangs een nieuwe, vierde smaak: Sangré  en versterkte zijn mediacampagne met het CinePoster Touch-netwerk in de Belgische bioscopen.

“Als “edgy” merk zetten we graag minder conventionele én interactieve kanalen in. De doelgroep van bioscoopbezoekers sluit volledig aan bij Desperados. Om meer brand awareness te creëren hebben we daarom gekozen om het digitaal out-of-home bioscoopnetwerk in te zetten,” zegt Coralie Dalcq Media Manager bij Alken-Maes.

“Met een innovatieve e-couponing-actie konden we geïnteresseerden via de CinePoster Touch-schermen een kortingsbon aanbieden die men later kon inruilen in de winkels.”

“Met meer dan 1900 interacties was deze drive-to-store actie een zeer mooie campagne voor ons.”

Brightfish zorgde samen met creatief bureau Wunderman, voor een aantrekkelijke  en interactieve campagne volledig in de tone of voice van het merk. De campagne liep 2 weken,  op 57 digitale aanraakschermen in 19 bioscoopcomplexen verspreid over heel België.