CM Skoebidoe

Aan het begin van de zomervakantie adverteerde CM op het grote scherm én organiseerde Brightfish voor het ziekenfonds de Skoebidoe Filmzondagen.

Een succesformule

An Lambaerts van de marketingafdeling van CM: “In vijf verschillende Vlaamse bioscopen, gaven we jonge gezinnen de kans om een keer naar de bioscoop te gaan voor maar 2 euro per persoon. Gezinnen kregen niet alleen de film Incredibles 2 te zien, er was heel wat randanimatie voorzien voor de kinderen. En de goodiebags waren natuurlijk de perfecte afsluiter van een geslaagde voormiddag.”

De kinderen, maar ook de mama’s en papa’s zijn enthousiast zo blijkt uit de reacties. Maar liefst 85% gaf een NPS-score van 9 of 10 op 10. Enkele reacties:

• Perfect op kindermaat
• Superinitiatief
• Goed georganiseerd, leuke film, interessante animatie en een super goodiebag!
• Ik schrijf me zeker opnieuw in!

“Het is een voor ons een ideale match. Met een voorafgaande bioscoopcampagne en de organisatie van de Skoebidoe Filmzondagen vinden we perfect aansluiting met een deel van onze leden waar we normaal weinig contact mee hebben.”