brightfish cruise

Cruise Connection ging de afgelopen weken met ons in zee. Niet letterlijk, we mochten helaas niet mee op cruise. Maar we hebben hen wel bijgestaan om in de bioscoop zowel reisagenten als consumenten in de watten te leggen. En dat respectievelijk met twee exclusieve kortfilms tijdens een avant-première én een entertainende bioscoopspot.

‘Royal Caribbean International’… De naam doet het al wat vermoeden: ze staan garant voor cruises voor iedereen, over gans de wereld.. En dat wou Cruise Connection, de International Representative voor Royal Caribbean International voor België en Luxemburg, nog eens duidelijk in de verf zetten met een B-2-C- én B-2-B-campagne in de cinema.

Sales & Marketing Director Frank Muylle:

De bioscoop bood ons nieuwe mogelijkheden om zowel de reisagent als de consument te boeien én te entertainen met ons verhaal.

 

Bioscoop als B-2-B-communicatiekanaal

De campagne werd (eind november) gelanceerd met een groots B-2-B-event waarop hun reisagenten verwend werden. Zij mochten in avant-première naar ‘Puss in Boots’, de Dreamworks-blockbuster over de Gelaarsde Kat uit de Shrek-films. Als kers op de taart kregen ze tijdens het reclameblok 2 exclusieve kortfilms te zien over ‘Royal Caribbean International.’ Daarin stal o.a. superster Jenny McCarthy de show. Geef toe, er zijn slechtere dingen in het leven.

 

Een entertainende spot voor bioscoopbezoekers

Maar ook de bioscoopbezoekers konden in deze kille decembermaand even wegdromen naar betere oorden. Hoe? Met een speelse, verrassende en entertainende spot waarin de personages uit de ‘Shrek’-films en ‘Madagaskar’ de vakantie van hun dromen beleven op een schip van ‘Royal Carribean International’.

 

Wil je ook alle mogelijkheden van bioscoopreclame benutten en doelgericht communiceren in B-2-B en/of B-2-C? Neem dan gerust contact op met een medewerker van ons sales team.

{dgcontactinfo 17}{/dgcontactinfo}