Tijdens de Paasvakantie toverden Danone, Maxus en Brightfish een glimlach op het gezicht van kinderen en hun ouders. Met een originele samplingactie in twaalf bioscoopzalen over zeven Belgische steden, brachten ze de zalen -letterlijk- in beweging. En werd de bioscoop een creatief speelveld voor Danone.

Ambiance in de cinema

Een filmpje van twee schattige kindjes en een sportieve papa spoorde de bioscoopbezoekers van de familiefilm Rio 2 via het grote scherm aan om recht te staan en met hen mee te bewegen. Het effect kan je al raden: de zaal stond binnen de kortste keren op zijn kop. Na de film werden de families beloond met een heerlijke Danone & Fruix yoghurt en een gratis filmticket. Resultaat: 3200 gelukkige mensen.

“Aanvullend op onze bioscoopcampagne ‘Voed je glimlach’ wilden we een glimlach op elk gezicht toveren,” zegt Marie Laure Gourgues, Brand Manager Danone & Fruits bij Danone. “Aan de positieve reacties te zien, zijn we in ons opzet geslaagd. We zijn ervan overtuigd dat een gezonde levensstijl een mens blij maakt en dat een lach deel uitmaakt van het welzijn van eenieder.”

Bekijk hier het filmpje

{dgcontactinfo 17}{/dgcontactinfo}