Kenzo

Steeds meer adverteerders gaan de uitdaging van het 3D-formaat aan. Zo ook Kenzo, een primeur binnen de cosmeticasector. Het weekend van 1 mei lanceerden zij hun sprookjesachtige nieuwe spot voor FlowerbyKenzo, net voor de film ‘Alice in Wonderland’ van Tim Burton. Een film die naadloos aansluit bij het dromerige universum van Kenzo. Bovendien kregen biosocoopgangers dat weekend ook een staaltje van het parfum bij het binnengaan van de zaal, waardoor Kenzo ongetwijfeld een onuitwisbare indruk heeft nagelaten bij zijn doelpubliek. Véronique Langlois, Marketing Manager bij Kenzo Parfums is alvast in de wolken over deze campagne.

“De nieuwe campagne voor FlowerbyKenzo is een modern sprookje. Een tovenares gekleed in het rood klimt op de daken, en laat een regen van klaprozen neervallen over de stad”

_Véronique

 

 “Er gaat een enorme verleidingskracht uit van de spot, die nog tien keer zo groot wordt op het witte doek. Bovendien is het mogelijk door sampling om in de bioscoop een extra geurdimensie toe te voegen, een plus ten opzichte van tv-reclame.” Maar waarom dan specifiek een 3D-spot realiseren? “Het scenario van de film leende er zich perfect toe”, vertelt Véronique. “Een regen van klaprozen, bloemblaadjes die in de wind dansen… alleen 3D kan de magische kracht van deze beelden en emoties nog meer versterken dan een gewone cinema-spot.” Bekijk de video hieronder en laat je betoveren door de magie van dit spotje.

Wil je ook graag een dergelijke reclameactie op poten zetten? Contacteer dan ons sales-team.

{dgcontactinfo 17}{/dgcontactinfo}