tank 7

Dat adverteren in de bioscoop geen limieten kent, bewijst de originele promotiecampagne van 20th Century Fox onder de leiding van Deirdre Keustermans voor hun nieuwste kaskraker ‘The A-Team’. Via Olivier Fey van Posterscope en met medewerking van het creatief agentschap Seven palmden zij in juni het CineStar Indoor netwerk (grote zeildoeken op strategische plaatsen in de bioscopen) in, versterkt met een CinePoster campagne (2m² affichagenetwerk in de grootste bioscopen). En om deze campagne nog meer kracht bij te zetten en de bioscoopbezoekers zo mogelijk nog meer te overdonderen haalden zij zwaar geschut boven: een tank van maar liefst 8 ton op de parking van Metropolis Antwerpen. 

Het was een heel huzarenstukje om deze tank op de parking te krijgen, maar deze inspanning bleek de moeite waard. De tank is zo indrukwekkend, dat geen enkele bioscoopbezoeker of voorbijganger aan de boodschap kan ontsnappen: ‘The A-Team’ verovert de bioscoop. Tel daar nog eens de CinePoster en Cinestar Indoor campagne bij en je kan erop rekenen dat deze campagne een onuitwisbare indruk heeft gelaten bij heel wat mensen. Het nieuwe CineStar netwerk kende van bij de lancering een vliegende start. In mei wijdde Walt Disney (via Posterscope) het CineStar Outdoor netwerk voor de film ‘Prince of Persia’, een maand later was de eer aan UPI (via Kinetic) voor de release van ‘Shrek Forever After’. Het CineStar Outdoor netwerk is zo goed als volgeboekt tot einde 2010 en voor het CineStar Indoor netwerk resten er nog enkele buitenkansjes voor september, oktober en november. 

Neem dus nu al contact op met Yildiz Özçelik om je campagnes van 2011 in te plannen. Zij zal je vol enthousiasme helpen om een originele actie op poten te zetten. 

{dgcontactinfo 17}{/dgcontactinfo}