We hadden het al aangekondigd en nu is het zover: de geurspot is realiteit! Deodorantmerk Axe liet zich als eerste in België opmerken door simultaan met hun reclamespot de geur van de nieuwe Axe Instinct in de bioscoopzaal te verspreiden. Het belang van sensoriële marketing voor een merk is een feit en door middel van geur kan u nu ook de efficiëntie van uw bioscoopcampagne naar een volgend niveau brengen.

 

Het begeleiden van de spot met een geur verhoogt aanzienlijk de impact op de aanwezigen in de zaal. Geuren bieden ons namelijk informatie en zijn het dichtst van alle zintuigen verbonden met het emotionele centrum van onze hersenen. Meer dan 75% van onze emoties worden bepaald door wat we ruiken in plaats van wat we zien en horen*.

 

 

De geurmachine is gelinkt aan het airco- en ventilatiesysteem van 3 Kinepolis bioscoopzalen. Zaal 9 in Antwerpen en Brussel en zaal 4 in Luik. Tijdens uw spot wordt de geur op een subtiele en aangename manier gelijkmatig in de zaal verspreid. De ventilatie en gewenning zorgen ervoor dat de geur nadien terug wegtrekt.

U kan uw reclamespot laten begeleiden door een reeks basisgeuren zoals chocolade, vanille, ‘kerstmis-geur’, gras, fruitgeuren, zonnecrème en cola. Het ontwerpen van een tailormade geur is echter ook mogelijk. Deze geuren kunnen voor u aangemaakt worden (budget van € 450 tot € 2.500).

Een geurcampagne van 6 weken kunt u al boeken voor € 12.000 (Verplichte aankoop van een gelijklopende nationale schermcampagne).

Wenst u meer informatie over deze geurende reclame? Neem dan een kijkje onderaan voor onze contactgegevens.

*Bron: Martin Lindstrom

{dgcontactinfo 17}{/dgcontactinfo}