• Français
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
Brightfish
  • Adverteren
    • Veelgestelde vragen
    • COVID-19
    • Long Format
  • Cinemazalen
  • Waarom cinema
  • Filmkalender
  • Over ons
    • Ons team
    • Contact
  • Jobs

Een kapitaalkrachtig en filmminnend publiek voor Art House films

Home /Een kapitaalkrachtig en filmminnend publiek voor Art House films
Profiel |
oktober 22, 2013

Marketing Development voerde in 2015 een onderzoek naar het publiek van de Art House films. Hieruit blijkt dat dit publiek voor 70% uit de sociale groepen 1 & 2 bestaat. Het is een iets rijper publiek. 60% is ouder dan 35 jaar. Aan hun bezoeksfrequentie te zien zijn ze ook helemaal gek van film: 36% gaat één keer per twee weken naar de bioscoop.

Een topeditie voor de BNP Paribas Fortis Film Days
ROI ligt 37% hoger in de bioscoop dan op TV

Related posts

White Paper : “Monkey See,…
02
Een aantrekkelijk bioscooppubliek

Contact

Brightfish nv
Eeuwfeestlaan 20
1020 Brussel
+32 (0)2 788 44 11
info@brightfish.be
BTW-TVA BE 0450.523.725
Deze website gebruikt cookies om je gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen op deze website of op "accepteren" te klikken, geef je jouw toestemming voor het gebruik van cookies, waaronder cookies van derde partijen. Via de cookie-instellingen vind je meer informatie en kan je bepaalde cookies uitzetten. Opgelet: sommige functies op de website zullen niet werken als je cookies uit zet. Cookiebeleid

OVER ONS

Brightfish brengt merken tot leven via opvallende, verrassende en kwalitatieve media. En dat voor iedereen die impactvol, krachtig en gericht wil communiceren met de actieve bioscoopbezoeker.

Ga naar

  • Adverteren
    • Veelgestelde vragen
    • COVID-19
    • Long Format
  • Cinemazalen
  • Waarom cinema
  • Filmkalender
  • Over ons
    • Ons team
    • Contact
  • Jobs

Privacybeleid

  • Privacy Beleid
  • Cookie beleid

WordPress Download Manager - Best Download Management Plugin