Wist je dat pretparken en dierentuinen bezoeken de nummer 1 favoriete vrijetijdsactiviteit is van families met kinderen? Dat en nog veel meer blijkt uit het onderzoek Humans of Today.

Vijfdelige reeks

GfK en Brightfish schetsen in de vijfdelige reeks Humans of Today een actueel portret van de vrijetijds – en budgetbesteding bij de Belgische consument. Vorige keer kwamen Gen Z (15-18 jaar), Millenials (19-25 jaar) al aan bod.

Vandaag kan je de inzichten over Families met kinderen ontdekken op humansoftoday.brightfish.be.

Bekijk hier de portretvideo van Ruth, Jack en Filip:

Over Humans of Today

Humans of Today is een grootschalige studie (n=4353) van GfK en Brightfish over de vrijetijds- en budgetbesteding bij Belgische consumenten. Via het GfK Consumer Life Panel geeft de studie een beeld van wie de Leading Edge Consumers – de trendsetters – zijn en hoeveel men spendeert aan (merk)producten. Aan de hand van GfK-methodologie Global Consumer Values legt de studie een verband met de persoonlijke drijfveren en waarden van mensen.

Met de resultaten bieden Gfk en Brighfish expertise aan adverteerders en mediabureaus om de consument van vandaag, over alle levensfases heen, beter te begrijpen.