Het Belgisch team voor de Young Marketers Competition is bekend: Josse Peremans (Jupiler Brand Manager) en  Alicia DuBois (Leffe Brand Manager) van AB InBev zullen ons land binnenkort vertegenwoordigen in Cannes.

In de UBA- ACC de Masterclass Client Briefing, namen jonge marketeers uit topbedrijven zoals Colruyt, Ikea, Unilever, ING, Pepsico en Douwe Egberts het tegen elkaar op. Het team van AB InBev kwam hieruit met de sterkste briefing uit de bus.

Young Marketers Competition

In Cannes zullen Josse en Alicia het moeten opnemen tegen andere teams uit de hele wereld om die ideale brief neer te schrijven en een product of dienst bedenken voor een non-profit-organisatie binnen de 24 uur.

De Young Marketers winnen niet alleen een felbegeerde plaats in de competitie, Brightfish zorgt ook voor vliegtickets en verblijf. Bovendien krijgen zij met het Young Lions festival pass toegang tot de meest inspirerende marketing cases en sprekers ter wereld.

Brightfish is de officiële Belgische vertegenwoordiger van Cannes Lions en organiseert dit jaar naast de Young Marketers Competition ook de Young Lions Film Competition voor jonge creatieven.