Wist je dat er in de reclamesector er ongeveer evenveel mannen als vrouwen werken? Maar dat slechts 1 op 10 vrouwen doorgroeit als Creative Director?

Wat is het Cannes Lions “See it – Be it”-programma

Om het opkomend vrouwelijk toptalent in de spotlights te zetten, organiseert Cannes Lions voor de vijfde keer het “See it – Be it” programma. Vijftien beloftevolle reclamevrouwen uit de hele wereld krijgen exclusieve (backstage) toegang tot de jury-rooms, workshops en mentoring- en netwerksessies met toppers uit de industrie, festivalpass en vliegtuigtickets zijn inbegrepen. Dde ambassadrice voor het See it – Be 2020 is programma Swati Bhattacharya, Chief Creative Officer, FCBUlka (India) .

In 2017 nam Barbara Dzikanowice (Happiness) deel

Als Belgisch Cannes Representative, zijn we grote voorstander van dit initiatief. In 2017 was de Belgische Barbara Dzikanowice (Happiness) één van de geselecteerden in het See it – Be it -programma.

De impressies van Barbara kan je hier nalezen. Want pas wie gezien kan worden als leider, krijgt de kans om dat ook te worden.

Schrijf je in

Meer informatie over de selectieprocedure en de selectiecriteria vind je op de site van Cannes Lions: https://www.canneslions.com/see-it-be-it.

Inschrijvingen zijn open vanaf nu en sluiten op 13 januari 2020.