Ongestoord YouTube-filmpjes kijken op het werk? Dat kan. Een hele week lang streamen we hier live de meest inspirerende sessies vanop Cannes Lions. Enkel de palmbomen op de Croisette moet je er zelf nog bij denken.

 

HOW TO SURVIVE A ZOMBIE ATTACK (MediaCom)

zondag 21 juni, 10:00

Mediacom en het team achter The Walking Dead analyseren de succesformule van ‘s werelds grootste tv show. Of dacht je dat het beantwoorden van al je ongelezen e-mails je van de ondergang zal redden?

 

TOOLKIT FOR TRANSFORMATION (Razorfish Global & Contagious)

maandag 22 juni, 16:00

Benieuwd hoe de toekomst eruitziet? Razorfish Global en Contagious delen hun passie voor marketing, consumenteninzichten en nieuwe technologieën die jij moét gezien hebben.

 

SENTIENCE: THE COMING AI REVOLUTION (PHD)

dinsdag 23 juni, 11:00

Artificial Intelligence: wordt Google binnenkort slimmer dan dan de hele mensheid samen? Die vraag kan je vooralsnog niet snel even googelen. Ray Kurzweil, head of engineering bij Google, denkt dat het niet lang meer gaat duren.

 

MARKETING FOR PEOPLE (Unilever)

woensdag 24 juni, 11:00

Mensen veranderen. Relaties veranderen. En dus moeten merken mee veranderen. Keith Weed, CMO bij Unilver, vertelt hoe de consument steeds meer verwacht. En waarom dat geheel terecht is.

 

THIRST FOR CREATIVITY (Heineken)

donderdag 25 juni, 17:00

Over de kwaliteit van het bier valt te discussiëren. Over de creativiteit van hun campagnes niet. Heineken, Creative Marketer of the Year legt uit hoe creativiteit de sleutel tot succes is.

 

THE CANNES DEBATE: SIR MARTIN SORRELL IN CONVERSATION WITH AL GORE (WPP)

vrijdag 26 juni, 12:00

Wat nood aan diepgang vooraleer je hersenloos rosé zit te nippen op het strand van Cannes? Sir Martin Sorrell en Al Gore treden in debat over creatieve campagnes met een politieke en/of ecologische inslag.

 

25 YEARS OF DISRUPTION (TBWA Worldwide)

zaterdag 27 juni, 11:00

‘Disruption’. Een mooi woord om te zeggen dat je alle gebaande paden moet verlaten om tot nieuwe creatieve ideeën te komen. Jean-Marie Dru, voorzitter van TBWA Worldwide, hamert er al jaren op. 25 om exact te zijn. En hij blijkt al net zo lang overschot van gelijk te hebben.