Creatieve reclame op het grote scherm, daar doen we het voor. Minder creatieve reclame, daar doen we wat aan. Daarom lanceren we vandaag met Donald Muylle een oproepfilmpje. Hierin daagt Donald – in zijn herkenbare DOVY stijl – jonge creatieve teams uit om zijn reclamespot een ‘creatieve upgrade’ te geven. Een jury van 8 ex-Cannes Lions winnaars zal onder het toeziend oog van de voorzitter, Donald Muylle himself, het beste script uit alle inzendingen selecteren. De winnende ‘creative upgrade’ zal uiteindelijk gemaakt worden door productiehuis Caviar en vertoond worden in de Belgische bioscopen.

 

 

Verdedig ons land in de Young Lions Competition – Film

Als Belgische Cannes Lions Representative doen we er graag nog een schepje bovenop. We sturen het winnend team gewoon naar Cannes! Daar mag het duo ons land vertegenwoordigen op de Young Lions Competition in de categorie Film. Maak ons trots, creatievelingen!

De Young Lions Competition is voor jonge reclamemakers dé kans hun talent te tonen aan een internationale jury. In de categorie Film krijgen creatieve duo’s uit verschillende landen een zelfde briefing en 48 uur de tijd om een spot van 60 seconden te maken. Het Cannes Lions festival vindt dit jaar plaats van 18 tot 25 juni.

Op naar Cannes

Dat België het beste team mag sturen en dat jij daar bij mag zijn. Alle informatie vind je op www.creativeupgrade.be. Je moest al weg zijn!