Volg Jolien en Tijs in Cannes via Facebook

Unaniem. Zo besliste de Belgische jury van Creative Upgrade over de winnaars. Het werden Jolien Tuyteleers en Tijs Dejonckheere, creatief team bij These Days.

Zij hadden net als andere jonge creatieven de kans om een van de drie geselecteerde spots een ‘creatieve upgrade’ te geven en kozen voor een  herwerking van de spot van Always. En met succes. “Zo’n goedgeschreven copy is zeldzaam”, klonk het bij de jury.

Bekijk hier hoe overtuigd de jury stemde voor de inzending van Jolien en Tijs:

 

Young Lions Film Competition

Jolien en Tijs zullen ons land vertegenwoordigen in de Young Lions Film Competition in Cannes. Ze nemen het op tegen andere jonge creatieve teams uit de hele wereld en krijgen 48 uur om een reclamefilm van 60 seconden te bedenken én te maken voor een non-profit-organisatie, een NGO of een liefdadigheidsinstelling.

In Cannes

Volg Jolien en Tijs tijdens hun deelname in de Young Lions Film Competition via de Facebookpagina ‘Belgian Creatives in Cannes’.