people wit

Dankzij de unieke impact van bioscoopreclame is en blijft cinema een aantrekkelijk medium voor adverteerders. Om hun groeiende interesse op te vangen, verwelkomen we drie gloednieuwe collega’s. Joanna Leung versterkt ons team als Marketing Manager, Franky Bervoets en Vincent Dejaiffe zijn onze nieuwe Regional Sales Managers.

De afgelopen drie maanden kreeg Brightfish er drie nieuwe gezichten bij.

We stellen ze graag even aan je voor:

 

Joanna Leung – Marketing Manager

Joanna is een rasechte marketeer. Bij Electrolux stond ze in voor de B2B-campagnes en positionering van het merk. Eerder gaf ze ook al communicatieadvies bij Groep C & Slangen en verzorgde ze de marketing van IT-consultancybedrijf CSC. Kortom: Joanna is een vrouw die van aanpakken weet. Haar favoriete filmquote is dan ook heel erg passend:

All right ramblers, let’s get rambling! – Reservoir Dogs

 

Franky Bervoets – Regional Sales Manager

Franky ging dan weer aan de slag als Regional Sales Manager voor de regio’s Limburg en Antwerpse Kempen. Zijn ervaring als merchandiser bij Coca-Cola én sales advisor bij een Hasseltse Opel-garage komt hem dus goed van pas. Dat hij een man van de streek is, zie je ook in zijn favoriete filmquote uit ‘Rundskop’:

Dzjie mot baaan koepe in ene baaanwinkel! (“Je moet banden kopen in een bandenwinkel”)

Vincent Dejaiffe – Regional Sales Manager

Adverteerders uit Luik en Luxemburg zullen vooral Vincent Dejaiffe over de vloer krijgen. Hij heeft zes jaar verkoopervaring in een immobiliënkantoor en bij Lyreco en uit zijn lijstje met favoriete films blijkt dat hij een liefde koestert voor goeie cinema. Hij verloor zijn hart aan ‘Lords of the Rings’, ‘Star Wars’, ‘Pulp Fiction’ en ‘C’est arrivé près de chez vous’.