01

Brightfish, de regie van bioscoop in België heeft naast een “Creative Director Cross Media” nu ook een “Sales Manager Cross Media”. Dit past binnen de huidige strategie om proactief, creatieve en transmediale voorstellen te kunnen ontwikkelen die het universum van bioscoop en film verbinden met merken. Catherine Hubaut zal de rol van Sales Manager Cross Media op zich nemen.

De nieuwe functie is volgens Commercial Director Thierry Jourquin een logische stap:

“Met de nieuwe functie van Sales Manager Cross Media spelen we in op de groeiende vraag van adverteerders naar creatieve, crossmediale bioscoopcampagnes. Die vraag is sinds de digitalisering steeds groter geworden en nog meer sinds de komst van Frederik Braem, de Creative Director.”

Catherine zal aan de zijde van de Creative Director en in samenwerking met de andere Sales Managers, al deze crossmediale creatieve ideeën in de praktijk commercialiseren voor onze klanten. Het is een nieuwe uitdaging voor Catherine, die de voorbije jaren een grondige kennis van het medium heeft opgebouwd als algemeen Sales manager bij Brightfish. Een uitdaging die ze zonder twijfel met veel succes zal invullen.”

 

Meer dan ooit “Supporting Bright Ideas”

Eén boodschap dus voor wie een slim, creatief of volledig over-the-top bioscoopidee heeft: neem contact op met Catherine en laat je Bright Ideas werkelijkheid worden.