Frederik braem2

Nieuwe trends en slimme ideeën binnen de entertainment media, daar spelen we bij Brightfish constant op in. Daarom creëerden we onlangs een gloednieuwe functie: die van “Creative Director Cross Media”.

Een logische stap volgens onze Managing Director, Patrick Van Dijck:

Eén van onze strategische prioriteiten in 2013 is om proactief, creatieve en transmediale voorstellen te kunnen ontwikkelen die het universum van bioscoop en film verbinden met merken.

Om de functie in te vullen, kozen we voor een ‘oude bekende’: Frederik Braem (32). Hij stuurde tussen 2008 en 2011 al onze content afdeling aan en was tot voor kort pre-show coördinator bij Kinepolis Group. Voor 2008 was hij zijn creatieve zelve als Creative Producer bij Endemol.

Frederik zal ter ondersteuning van de Sales Managers werken en rapporteert aan Commercial Director Thierry Jourquin:

Creativiteit en flexibiliteit is voor een medium als het onze erg belangrijk. Door de digitalisering en de continue flow van content openen zich heel wat opportuniteiten die we samen met de distributeurs, media agencies en creative agencies willen invullen.

Succes, Frederik!