01

Hollywood never dies, dat bewijzen de laatste CIM-cijfers én het succes van de nieuwste Bond-film. De magie van bioscoop blijft jong en oud beroeren. En met toppers als ‘The Smurfs 2’, ‘Lincoln’, ‘Django Unchained’,… ligt ook in 2013 de rode loper klaar voor je merk.

 

 

 

 

 

Neem het van ons aan: het nieuwe filmjaar neemt in januari een flitsende start. Ronkende namen als Leonardo DiCaprio, Quentin Tarantino, Russel Crow, Steven Spielberg, Denzel Washington, Emma Watson, Lucy Liu, Kirsten Dunst,… passeren al kort na nieuwjaar de revue. Als je denkt dat daarmee het beste kruit voor 2013 al verschoten is, dan heb je ‘t mis. Want de filmkalender van volgend jaar zit propvol tot en met ‘The Hobbit: The Desolation of Smaug’ in december 2013.

 

Een sterke programmering, dus. En dat is meteen ook de beste garantie voor volle zalen met een publiek dat openstaat voor een sterke film en leuke reclame. Want de studies rond bioscoopreclame en –beleving bewijzen het: in de cinema is er zo goed als geen ad-avoidance. Meer zelfs, bioscoopbezoekers vinden het reclameblok voor de film leuk. Het maakt deel uit van hun ervaring. Reclame wordt gepercipieerd als ‘een filmpje’ en de impact van je boodschap is groter dan via eender welk ander reclamemedium. Logisch dus, dat ook de ROI en kostenefficiëntie van bioscoopreclame al snel de hoogte inschieten. Hier lees je dat ook Mikado dat onlangs mocht ondervinden.

 

Waar wacht je dus nog op? Voor 35.950 euro per week kan je je spot FullScreen laten draaien voor elke film in alle Belgische bioscopen. Of je kan voor 32.000 euro je visibiliteit in en rond de bioscopen versterken met 229 affiches. Neem snel een kijkje op onze productpagina’s en ontdek er het nieuwe aanbod van 2013.