LEGO lanceerde onlangs LEGO Hidden Side, een innovatief product met augmented reality, en pakte hiermee uit op het grote scherm én op de interactieve touch-schermen in de bioscoop. Bij LEGO Hidden Side gebruik je een…
Desperados lanceerde onlangs een nieuwe, vierde smaak: Sangré en versterkte zijn mediacampagne met het CinePoster Touch-netwerk in de Belgische bioscopen. “Als “edgy” merk zetten we graag minder conventionele én interactieve kanalen in. De doelgroep van…
Met “Wallywood on tour(ne)”, organiseert Brightfish binnenkort op 27 en 28 april een grootschalig opendeurweekend voor Wallimage, een van de twee organisatie die de Waalse audiovisuele sector vertegenwoordigt.
ZEB is een ZEB is een multi-brand fashion store met meer dan 70 merken in het aanbod. Naar aanleiding van de filmpremière van De Collega’s 2.0 bracht ZEB een speciale T-shirtenreeks uit. En die konden…
Onlangs werd het laatste boek Het feest van Dimitri Casteleyn origineel gelanceerd met een boektrailer in de bioscoop. Vernieuwend is dat de boektrailer heel gericht zal vertoond worden aan een bioscooppubliek van meerwaardezoekers. De spot…