Wist je dat er in de reclamesector er ongeveer evenveel mannen als vrouwen werken? Maar dat slechts 1 op 10 vrouwen doorgroeit als Creative Director? Wat is het Cannes Lions “See it – Be it”-programma…
België vaardigt tijdens eurobest 6 Belgen af naar Londen om deel te nemen aan de jurering van evenveel categorieën: Anne Bourguignon (Emakina), Digital, Mobile, Digital Craft Karel De Mulder (AIR Brussels) Outdoor, Direct Kris Hoet,…
De Young Marketers 2019 van Brightfish en BAM hebben goud gewonnen op de Cannes Lions Young Marketers competitie. In totaal namen er 18 teams deel, maar het waren Noëmie Haverhals, brand en business development manager bij Avail, en Dilan Sakar, marketing coordinator bij Tommy Hilfiger en Calvin Klein, die het…
Brussel, 8 mei 2019. Noëmie Haverhals, Brand en Business Development Manager bij Avail, en Dilan Sakar, Marketing Coordinator bij Tommy Hilfiger & Calvin Klein zijn de Young Marketers 2019 geworden. Zij zullen in juni ons…
Tijdens het 66ste International Festival of Creativity zullen vijf Belgen hun oordeel mogen vellen binnen de verschillende categorieën: Geoffrey Hantson (Happiness), Digital Craft – Awarding jury Kenn Van Lijsebeth (TBWA), PR – Shortlist jury Klaartje…